„Палминг“ метода за одморање на очите

1122
Booking.com INT

Екраните на мобилните телефони, таблетите, компијутерите, лошото осветлување, греењето и климата – сите овие фактори можат да предизвикаат зголемен замор на очите. 

Bitcoin Exchange CEX.IO

Овој проблем се препознава со симптомите како што се сувост и иритираност на очите, замаглен вид, потешкотии во фокусирањето на одредени предмети, болка во главата и вратот.

Важно е на време да го препознаете проблемот и да посетите офталмолог, а покрај тоа постои и метода наречена „Палминг“ која може да ви помогне да го ублажите заморот на очите.

Седнете на столица и силно протијте ги дланките една од друга се додека не се загреат.

%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b31

На столицата ставете неколку перници на кои ќе ги потпрете лактите и надлактите и потоа покријте ги отворените очи со дланките, но немојте да го допирате ниту пак да го притискате окото.

Прстите на рацете би требало да бидат целосно споени, со цел очите да бидат во целосна темнина.

Топлината на дланките и отсуството на светлина во времетраење од пет до 10 минути ќе ви помогне да ги одморите очите во текот на денот.

Booking.com INT Bitcoin Exchange CEX.IO
loading...