Улогата на исхраната во борбата против заморот

614

Кога ќе забележите дека повеќе денови по ред сте поуморни од вообичаено, физички или ментално, треба веднаш да реагирате и да се потрудите порано да заспиете и во текот на ноќта да спиете барем седум часа, редовно да вежбате и да практикувате техники за опуштање кои најмногу ви одговараат. 

Многу е важно секако и како се храните – доколку не внесувате доволно неопходно хранливи материи, логично е дека ќе бидете уморни.

Обрнете внимане на големината на оброците – обилните оброци богати со масти го заморуваат организмот. Енергијата се пренасочува кон варењето и праврњето на залихи.

Од друга страна, недоволното внесување на храна, исто така го заморува организмот и за кратко време доведува до исцрпување на резервните витамини и минерали во телото.

%d1%83%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d1%81%d1%85%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%b2%d0%be-%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b1%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%82%d0%b8

Исто така е важно да не се прескокнуваат оброците (особено појадокот) и секојдневно да се зема оброкот во исто време.

Потрудете се и да јадете пополека.

loading...